spletno oglaševanje

Spletno oglaševanje kot ključ do uspeha

Se tudi vi soočate z izzivi, ki jih prinaša digitalni svet? Ne veste, kako v digitalnem svetu povečati uspeh svojega podjetja? Spletno oglaševanje ponuja rešitve s pomočjo katerih bo uspeh vaših podjetniških sanj skoraj zagotovljen – vas zanima, katere oblike oglaševanja so ključne?

Spletno oglaševanje – zakaj je v resnici tako pomembno?

Z izrazom spletno oglaševanje pojmujemo katerokoli obliko oglaševanja pri kateri se uporablja elektronske naprave. S pojmom tako poimenujemo različne promocijske kampanje, ki se lahko pojavijo na računalniku, telefonu, tablici ali drugi napravi.  Potencialne nove uporabnike torej iščemo v uporabnikih spleta ter drugih oblik digitalne komunikacije. Gre za oglaševalske kampanje v različnih oblikah, vključno z videi, pripravo oglaševalskih pasic, plačanih oglasov ter objav na družabnih omrežjih. Spletno oglaševanje običajno primerjamo s tako imenovanim tradicionalnim oglaševanjem, kamor sodijo oglase v časopisih in revijah, oglaševalske panoje in neposredno pošiljanje oglasov na poštne naslove uporabnikov.

seo

Pomen spletnega oglaševanja se v zadnjem času vse bolj povečuje. Nudi namreč možnost dostopa do več milijard ljudi, ki dostopajo do različnih digitalnih kanalov. Da bi s tarčno publiko vzpostavili stik boste s spletnim oglaševanjem porabili najmanj finančnih sredstev, zaradi česar predstavljajo vse oblike spletnega oglaševanja učinkovito tehniko oglaševanja za manjša podjetja, ki v oglaševanje ne morejo vlagati visokih finančnih vrednosti.

Strategije spletnega oglaševanja

Med ključne strategije spletnega oglaševanja zagotovo sodi SEO (search engine optimization), ki je v resnici eno of marketinških orodij. Njegov osrednji namen je, da spletno mesto podjetja oziroma proizvodov, ki jih nudimo, naredimo bolj zanimivo za iskalna orodja (na primer Google). Namen je torej, da z upoštevanjem različnih dejavnikov kot je kakovost vsebine, količina odziva uporabnikov ter število notranjih in zunanjih spletnih povezav, visoko pozicioniramo spletno mesto, ki ga želimo promovirati.

Poleg SEO optimizacije je ključen tudi vsebinski marketinf, ki lahko vključuje oblikovanje različnih vsebin kot so blogi, e-knjige, novice, video in avdio prepisi ter infografike. Pri načrtovanju je ključno zavedanje, da si uporabniki želijo zabavnih vsebin, ki jih ocenijo kot koristne, pomembno pa je tudi zavedanje, da je potrebno načrtovati vsebine za vsak dan.

Med ključne strategije sodi tudi dejavnost na družabnih omrežjih, plačano oglaševanje, uporaba tako imenovanih influencerjev, pa tudi mobilno in email oglaševanje.