influencer

Kateri influencer bo podjetju prinesel največ dobička?

Influencer je oseba, ki mu druge osebe zaupajo in mu sledijo, ker imajo neko korist od njega, ali gre za poučne in koristne vsebine, ali zabavo in morda še kaj drugega. Različni influencerji imajo različne sledilce glede na starost, spol in interese, ki se vedno poklopijo z interesi in delovanjem vplivneža. Kateri influencer pa je dober vplivnež? Izkazalo se je, da so dobri in učinkoviti influencerji tudi za dobiček podjetja tisti, ki so iskreni, pošteni in z veliko predanostjo ter truda delajo tisto, kar delajo. Takšne ljudi drugi cenijo in jim sledijo, neglede na to, kako zgledajo, kak ogovorijo, pišejo ali se obnašajo, samo da so oni iskreno taki kot so in da imajo pogum to pokazati.

 

influencer

Dober influencer bo podjetjem prinesel večjo korist, več prodaje zato, ker bo uporabljal in promoviral izdelek ali storitev ali človeka, podjetje … ki sovpada z njegovo osebnostjo, dejavnostjo, video, slikovnimi in pisnimi objavami. Vedno več podjetij se odloča za nov pristop posebnega marketinga s pomočjo vplivnežev, ki svojim sledilcem pokažejo in predstavijo izdelke ter storitve, v katere verjamejo, so jih preizkusili in jih podpirajo.

V Sloveniji je kar nekaj uspešnih influencerjev, nekateri delujejo lokalno drugi pa tudi globalno in v angleškem jeziku, vsak pa ima določeno skupino sledilcev. Večina influencerjev ima mlajše sledilce, influencer Tomaž Gorec pa je lahko bi rekli izjema, ki ima sledilce starejše od 35 let in os večinoma ženske.

Influencer Tomaž je popotnik in bloger, hkrati je podjetnik, ki razume podjetnike in njihova pričakovanja, zato se zaveda. kako zelo pomembne je rezultat za podjetje. To je dober influencer, ki se bo potrudil predstaviti izdelek na vse možne načine svojim sledilcem, ki jih res ni malo, zato lahko pričakujete rezultat. Influencer Tomaž zelo rad potuje in objavlja bloge ter video posnetke in fotografije o sovjih zanimivih potovanjih. Je eden redkih, če ne edini, ki uspešno piše lastne blog in zna članke tudi tako optimizirati, da se pojavijo med prvimi v Googlu.

Takšen influencer se lahko najame in se cena giblje nekje okoli 500 Eur pa tudi več, odvisno je od tega, kolikšen domet ima ta vplivnež in koliko reakcij sprožijo njegove objave, kajti to je zelo pomembno, da ima publiko živo in mu res sledijo, saj bo le tako prišlo od interesa za izdelek in tudi posledično do konverzij, kar je cilj najema vplivneža.

Dober influencer bo podjetju prinesel veliko korist v precej krajšem času, kot drugi načini oglaševanja, ki so bistveno dražji in ne bodo prinesli toliko nakupov, kot ravno sodelovanje z vplivnežem. Takšen način trženja so začela mrežna marketinška podjetja, ki so izkoriščale vpliv družinskih članov in prijateljev na ljudi v svoji okolici, pri katerih so predstavljali njihove izdelke s katerimi so bili seveda zadovoljni. Ko so prijatelji in sorodnik izvedeli, da ima vplivna oseba te izdelke in jih uporablja, niso pomišljale, da ne bi tudi one kupile izdelek, saj so zaupale izkušnjam in presoji vplivneža. Tak oje tudi na spletu, le da gre za digitalno okolje, kjer se prijatelji in sledilci zbirajo nekoliko drugače, vse ostalo pa je enako mrežnemu marketingu. Nenazadnje je vseeno, kako podjetje pride do prodaje svojega izdelka, najbolj pomembno je, da so vse strani zadovoljne in imajo vsi korist.